Tema: Re: apgavo pardavejas
Autorius: Simas J
Data: 2010-11-24 00:38:44
On Tue, 23 Nov 2010 20:34:19 +0200, "Arunas-X" <ArunasXX@gmail.com>
wrote:

>draugas pirko masina internete rado cia lietuvoje, pervede rankpinigius
>400lt ir dingo zmogus. turi varda pavarde nes banku vede, nueis i policija
>parasis pareiskima. ka reikt nesti policijon? kokios tikimibes atgaut
>pinigus? gal dar ka reikia papildomai zinoti. na siaip bet kokie pamastimai
>sita situacija laukiami

Visų pirma, neparašei ar pirko iš lietuvio, ar iš nigerijos piliečio.
Manau tai esminis skirtumas.

Man buvo panasi situacija, tik šiek tiek sudėtingesnė, nes pirkau ne
realų daiktą, o pirkau domeną iš scamerio (lietuvio)  Tą pačią dieną
kai paaiškėjo, kad esu apgautas (sekmadienio vėlų vakarą) nuėjau į
policiją parasiau pareiskimą policijoje. Kadangi vardas, pavarde ir
banko saskaita buvo zinoma, tai jį greitai surado. Paaiskejo, kad tai
jaunas pacanas (nebuvo 18 metų), bet jau turėjęs keletą teistumų už
tokius dalykus. Kadangi dabar vėl pakliuvo už tą patį, grėsė rimtos
sankcijos, tad teisme jis siekė visokių lengvinančių aplinkybių (kaip
kad "labai gailiuosi", "žalą pilnai atyginau"  ir t.t.) tad visus
pinigus atgavau (iki paskutinio cento). Viskas užtruko mazdaug puse
metu.

Visi  mano policijoje pateikti "irodymai" tai buvo skype isklotine
(copy+paste) atspausdinta ant popieriaus ir pareiskimas (pasakojimas).
Tyreja pati iš banko pasiėmė išlotinę kur matėsi pavedimo paskirtis
"už domeną xxx", taip pat kiek žinau iš banko buvo išimtas video
įrašas, kuriame matėsi kaip jis nusiima pinigus (tą pačią dieną kai
pervedžiau - sekmadienį).

Tad aš iš savo patirties sakyčiau kad pinigus atgauti labai realu,
reikia tik nenuleisti rankų. T.y. eiti į policiją ir rašyti
pareiškimą. Kaip įrodymus pateikti viską ką įmanoma - nuorodą į
skelbimą (siūlyčiau padaryti screenshot kuriame matytųsi kontaktai ir
mašina; kad nedingtų skelbimas), atsispausdinti banko pavedimą kur
matytųsi pavedimo paskirtis, jei buvo kokie nors susirašinėjimai -
visus laiškus ar skype logus). Jei policijai reikės rimtesnių įrodymų
- patys susiras, viskas ko jiems gali prireikti - parašo, kad sutinki
leisti jiems prieiti prie tavo asmeninės info (pvz., banke).

Tai tiek. Sėkmės atgaunant pinigus!

Simas.