Tema: Re: automobilio statymas įmonės teritorijoje
Autorius: Vasaris
Data: 2010-10-20 23:38:25
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message news:i9ngi1$v4i$1@trimpas.omnitel.net...

> Kodel - galima. Bet IMHO reikia pradeti ziureti nuo to, kas tai per zeme.

Ta prasme, galima teisėtai reikalauti pateikti žemės nuosavybės dokumentus? Nonsensas procedūrinis kažkoks kvepia.

> Ukiskai ziurint - teisingai. Trakuose labai dziugina sita sistema, kai bobulytes pagrindineje gatveje pasistato savo P zenklus ir bando skausmint miesto svecius. Labai patogus nemokamas parkingas, tik neuzmirst nusifotkint del viso pikto.

Senai nebuvau - ta prasme po bubulytės nelegaliu ženklu stataisi auto, nusifotkini, o jei ateina tikrieji skausmintojai, bedi pirštu į bobulę?

> Ar kazka ne taip padariau?

Arba tu viską padarei taip kaip reikia ir tavo pastarasis atsakymas buvo jau su ">" automatiškai, be jokio papildomo darbo, arba tu ">" sudėjai rankomis, nes kozlikai mažaminkščiai neįdėjo opcijos "Ident the original text with '>' when replying or forwarding". Atsakyti gali tik pats. Beje paguodai - būna atvejų, kad man atsakant į kai kuriuos laiškus, taip pat nežymi atsakymų. Jei teksto nedaug - nusispjaunu ir sudedu pats. Gerai, kad tokių atvejų iš esmės nykstanti mažuma. Šiaip gal ant inn'o kokia opcija būtų, kad visus postus su kreiva antrašte atmestų arba tiesiai į šiukles. Klauskit Modesto ;-)