Tema: Re: Q: automobilio statymas įmonės teritorijoje
Autorius: Vasaris
Data: 2010-10-20 23:30:28
"KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:i9ndqk$s52$1@trimpas.omnitel.net...

> Galima, bet ženklus reikia suderinti su policija ir už tokią veiklą
> mokėti mokesčius.

Na jei ten įmonės teritorija, tai manau, privertus mušti į kasą, išrašyti čekį ir S/F, jie mokesčius bus priversti sumokėti (klausimas, ar jiems apsimokės tokia knisliava). Kas gręsia už savavališkai pasistatytus ženklus, apart jų ignoravimo?

> Bukvaliai, tik įprastus ženklus derinti reikia ne su savivaldybe, o su
> policija. Kaip elgtis su rinkliavomis – nežinau, gal ir su savivaldybe
> reikia derinti.

Vat čia įdomu. Kita vertus, įdomu, kaip nusavoje žemėje. Tarkime pasidarai privažiavimą prie savo žemės, niekas neturi servitutų, pasistatai pats P suderintą su policija (nors man tai rodosi rišasi su kažkuria savivaldybės grandimi dari) ir jau gali rinkti rinkliavas (ir aišku mokėti mokesčius), ar vis dėl max. ką gali, tai išsikviesti evakuatorių, kuris nutemps karutį lauk nuo tavo žemės?