Tema: Re: Q: automobilio statymas įmonės teritorijoje
Autorius: Vasaris
Data: 2010-10-20 21:45:36
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message news:i9n8lu$mkk$1@trimpas.omnitel.net...

> IMHO pats ir atsakei i savo klausima.

Tai pala - jei teritorija yra atvira, joje apmokestinti išvis negalima, nepriklausomai nuo teisių į žemę?

Ar tada turi gauti iš savivaldybės teisę statytis "mokama" ženkliuką po P ženklu ir kažkaip apsiforminti rinkimą? Nes kiek pamenu, tai su P-rezervuota, turi oficialiai gauti seniūnijos ar savivaldybės leidimą, ženklas registruojamas su leidimo numeriu, o leidimą su numeriuku kiši po stiklu, ir visus po to gali skalpuoti kaip tinkamas, kas ten ne vietoje pasistatęs, policijos pagalba.

> Gal tuo paciu patarsi, kaip LiveMail naujausia sukonfigurinti, kad pries
> atsakymus ">" detu?

Bandyk pasistatyt ant siuntimo opcijų: Content-Transfer-Encoding: base64