Tema: Re: 000 Lt uždirbusi jauna mama pripažinta
Autorius: Ginthus
Data: 2010-10-14 23:25:30
As ir nesakau, kad morales cia reikia ieskoti. Tamsta savo zodziais tik
patvirtinat, ka rasiau apie pavyda ir mustynes. Buvo galimybe, buvo
priemones - pasinaudojo. Amoralu? Turbut. O vat kas sudare tas galimybes? Ar
taip jau buvo sunku pakalkuliuoti tas pasalpas, kad ismokos nevirsytu gautu
imoku? Nesunku, tiesiog kazkam to visai nereikejo. Tiksliau gal butent taip
padare, kaip "reikejo". Bilekas gali cia new'uose pirstais baksnoti i
pasirinkta atpirkimo ozi, taciau ar nors vienas is berekaujanciu apie morale
pasirenges kapstyti iki pat reikalo saknu? Ne? Tuomet nustokime dazyti
pasauli tik juodomis ir baltomis spalvomis, nes patys pasirodo besame pilko
atspalvio.