Tema: Re: 000 Lt uždirbusi jauna mama pripažinta
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-14 10:42:20
cia kurioje pasaulio valstybeje taip? :)
Ar cia tas valdzios instituciju svaresnis ir atsakingesnis darbas susiveda i sodros bobeliu reikalavima, kad ant bet kokio rasto nunesto jiems turi buti anspaudas, ir net nesvarbu, kad ne tos imones. Nes pagal ju vidines isntrukcijas pasirasytas dokumentas be anspaudo yra negaliojantis :) Ir cia ne mano sapaliones, cia faktai :)

T:)