Tema: Re: 000 Lt u
Autorius: darkalas
Data: 2010-10-14 18:01:20
O jei maximos apsauginis ateis ir sakys: Gali imti ka tik nori ir uz
nieka nemoketi? Kaip kitaip suprasti valstybe isleidusia toki istatyma, as
sunkiai isivaizduoju.
Cia tokiu atveju daug prisigalvoti galima. Pvz buvo  grazinama 25% pirkus
kompiuteri. Nors kompiuterio man butu reikeje tik uz puses metu, taciau
zinodamas kad uz 1 men baigsis lengvatos galiojimas, kompiuteri
nusipirkau is anksto, nors man jo dabar nereikia. Tai ar as apgavau
valstybe?