Tema: Re: ar yra teise i seksa ?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-10-14 14:01:16
- tai vienas durnius sėdi namie seilėdamasis aplink nutriušusią fainos panelės nuotrauką ir trina delnus,
- o kitas durnius trina pasikėlusią panelę gyvai, kol dar nesibaigė jo motinos pinigai?

Jei rimtai:
1) Meilė yra LABAI sunkus dalykėlis;
2) nerštas (tiek vyrų tiek moterų), ir ypač paauglinis nerštas, yra LABAI sunkus dalykėlis.

Arba daryk ką nors, arba palauk - viskas išsispręs savaime. Tik nesielk fatališkai.
То, что нас неубивает - делает нас крепче, ar kažkaip panašiai...