Tema: Re: ar yra teise i seksa ?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-10-14 10:21:24
Gaila, išrinktieji neaprašė detaliau - kaip konkrečiai procedūriškai privalai pasinaudoti ta savo teise. Taip kad, koks Vilniaus 1-asis apylinkės teismas gali nuspręsti, kad sėdėjimas namie - nėra tinkamas būdas privalomai pasinaudoti savo teise, ir skirs tau nuobaudą - 12 prisitraukimų ir 30 sek kampą laikyti ant turniko.