Tema: Re: ar yra teise i seksa ?
Autorius: vejas
Data: 2010-10-13 16:56:47
o kas yra aplinka zmonese, ar ne tas pats gaujos patinas?
is ko pavyzdziui kyla kalbos apie emigracija ir pati mada
emigruoti.
is ko kyla kalbos apie darba ir pati mada dirbti.
Is ko kyla kalbos apie karjiera ir pati mada siekti karjieros.
Is ko kyla kalbos apie moksla ir pati mada mokytis.
Tai ir su seksu, kyla tam tikros kalbos, yra daug filmu kurie
parodo, kad seksas yra naturalus poreikis ir mes kaip
zmones galime naudotis sekso teikiamais malonumais
buti laimingais ir patenkintais zmonemis.