Tema: Re: To Cube
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-13 15:19:34
oj, ble ir del to lietuva bankrutuos :)
Siaip jau ziurekime i tai, kad ilgu laikotarpiu reikia skatinti vaiku auginima ir mazinti jaunu zmoniu emigrazcija. Kitaip tai bus bankrotas.
Pvz airijoje jaunu zmoniu yra zymiai daugiau nei vyresniu ir nors dabar jie ir turi didziuli biudzeto deficita, bet jie nekalba apie jokias "sodros ar pensininku" problemas, nes jie planuoja, kad jaunimas dirbs ir dar atidirbs. O pas mus neskaitant ir taip neigiamos tendencijos, pridejus emigracija (kai emigruoja issimtinai darbingi) gaunasi tokia situacija, kai jau vienas dirbantis negalis islaikyti 3-5 (ar pan) pensininku.

Beje, tai nereiskia, kad as buvau uz ta sodros istatymo versija, kai buvo skaiciuojama is trijumenesiu vidurkio ir buvo nesmaoningai didinamos ismokos.

T:)