Tema: Re: To Cube
Autorius: Silvano
Data: 2010-10-13 10:24:32
nedraudziama apgauti valstybe isvengiant dideles vertes mokestines prievoles
? irodymu daugiau negu pakanka - daznu atveju asmuo X susitaria su pirkeju,
netgi paima avansa, tada perleidzia turta giminaiciui ivertindamas ji
brangiai, tas ji parduoda (del dirbtinai ispustos igisijimo kainos nemoka
mokesciu) ir pinigus bankiniu pavedimu grazina asmeniui X. Dar irodymu
reikia ? :)