Tema: Re: To Cube
Autorius: Silvano
Data: 2010-10-13 11:34:03
isitrauk i atmintine butinai :))...per visa gyvenima esu pralaimejes viena
mokestini ginca (nes klientas atsisake teisme bylinetis), o praktiskai visi
buvo baigti nedaejus teismo...:) tiesa, esu linkes uzsiimti su stambesniais
gincais.
yra ir visokiu idomiu igyvendintu ideju, pvz delspinigiu skaiciavimas
mokesciu moketojo naudai, kai jam del mokestinio patikrinimo negrazina
permokos ir pan. ;)

o ta pvz as pasakiau del palyginimo su duotuoju atveju ir diskusijos...mano
mintis buvo ta, kad sukciavimas yra labai jau platus sraipsnis ir turint
noro, prokurorai galetu svaistytis i kaire ir i desine su juo, bei taikyti
labai daznoje buitineje situacijoje.