Tema: Re: To Cube
Autorius: Silvano
Data: 2010-10-12 17:31:01
butu labai neteisinga praktika, pagal kuria vien is sandorio sumos galima
butu daryti tokias toli siekiancias isvadas ir kvalifikuoti
nusikaltimus...as daznai su tuo susiduriu mokestineje praktikoje...
cia labai slidus dalykas - kas yra normali sandorio suma tokiu atveju ? 3000
? 4000 ? 6000 ? 2000 ? tas kuris gauna uz ta darba 3000 lt geras zmogus, o
tas kuris gauna 10 000 nusikaltelis ? nesamone. mano supratimu, jau vien del
to, kad nera galimybes sioje vietoje nubrezti aiskios linijos, negali buti
kvalifikuojamas nusikaltimas, nes objektyvi tiesa yra kazkur anapus :))