Tema: Re: Pareigunai
Autorius: pjezo
Data: 2009-02-06 16:30:52
taip.
rasai skunda ir prasai informuoti apie tarn.patikrinimo eiga bei patvirtinta isvada ir priimta sprendima.
baigus tarnybini informuos rastu.
ir dar- ne visada buna nusizengimas "kai padaro ta ir ana", nes nezinomos visos aplikybes (eiliniam pilieciaui).
o seip- tai dabar jau nebe 1995 m, ir uz nusizengimus baudziama grieztai.