Tema: Re: Pareigunai
Autorius: Giedre ir Ko
Data: 2009-02-06 14:40:38
nesakau, kad visoj Lietuvoj visi policijos pareigūnai korumpuoti, bet tai
negali žinoti su kuo kalbi...
O kad korumpuotų yra, tai manau jau niekam nekyla klausimų... Uždaviau
atrodo paprastą klasimą dėl aukštesnės valdžios, o nekurie kažkodėl apie
ligas kalba... čia būtinai kiekvienam pasisakiusiam turi būti nustatinėjama
diagnozė iš to stebuklingojo rutulio?...jau pradžioje minėjau, kad tai
labiau teorinis klasimas...nes ne vieną kartą jau girdėjau, kad pareigūnas
padarė tą ar aną ir vyksta tarnybiniai patikrinimai, bet kad kas būtų
nubaustas...nelabai ... tai tiesiog...