Tema: Re: Pareigunai
Autorius: Glebas
Data: 2009-02-06 15:00:48
Skundi to komisarianto virsininkui, jei ten nepriima ar manai, kad visi
korumpuoti, skundi policijos departamentui, jei ir ten netinka - VRM. Jei
netinka ir ten, lieka tik verkslenancios TV laidos.
Kad nesigirdi jog butu nubausti tai idomu ka nori girdeti? Tarnybiniu
patikrinimu duomenys ir nera skelbiami Lietuvos ryto pirmame puslapyje. O
jei surasysi skunda, tamstai tai jau asmeniskai manau pranes.