Tema: Re: pabodo atsiprasinejimai del "suklydimo" prekybcentriuose
Autorius: M
Data: 2010-09-08 09:55:51
Kasininkes juk irgi zmones. Joms dirbant po 12 valandu ir aptarnaujant toki
kieki zmoniu naturalu, kad tu klaidu pasitaiko. O del sugedusiu svarstykiu
ar blogu kainu tai cia jau administracija turetu atsakyti.
taip kad tikrinkime cekius patys ir kitus dirbancius supraskime, patys darbe
klaidu taip pat nemazai privelem. Aisku nekalbant apie tuos tikrus
sukciavimo atvejus.