Tema: Re: pabodo atsiprasinejimai del "suklydimo" prekybcentriuose
Autorius: AurimasB
Data: 2010-09-06 11:10:40
mamai buvo atvejis kai citriną pirko, pasvėrė 0,5kg, klausia pardavėjos kaip čia ta citrina tiek sveriam o pardaveja - tai jo sunkios jos :D
paskui pasvėrė sūri supakuotą ~250g ant pakuotės, kasoje rodo 600g+. ir tikrai ne pirmą kartą taip buvo, tik akd dažnaisuiai namuose pagal kvita pasimato jei žiūri..