Tema: Re: pabodo atsiprasinejimai del "suklydimo" prekybcentriuose
Autorius: V
Data: 2010-09-06 21:35:44
Buna. Kai uzseki eilini aferizma, kasininke tradiciskai paskiedzia apie
pasibaigusia "akcija", klausia ar preke imsi, ar isminusuot.
Jei nera noro kautis, pasakai kad prekes neimsi.
O jei norisi ekstrymo, galima pasakyt kad preke pirksi uz tokia kaina, kokia
atspausdinta ant etiketes, ir tegul neskiedzia apie jokias "akcijas".
Kasininke pasako, kad tada reikia kviest vadybininke ar pan., nes cia pas
juos visur kompiuteriai ir t.t.
Na ir puiku, tegul kviecia nors ir pati direktoriu, bet su aferizmais mes
nesitaikstysim.
Stovim, laukiam vadybininkes, visiem laukiantiem eileje pasakojam apie
nuolatinius pirkeju apgaudinejimus, vienu zodziu bendraujam su zmonemis.
Jei kainu skirtumas ne itin didelis, o triuksmelis pakankamai didelis,
vadybininke kaina pataiso ir perkam uz tiek, kiek parasyta pacios prekes
etiketej.