Tema: Re: pabodo atsiprasinejimai del "suklydimo" prekybcentriuose
Autorius: 2mblas
Data: 2010-09-06 15:14:53
buvo atvejis man sestadieni cia vienoj praduotuvej, ikale torta i ceki kurio
as net nepirkau, uz daugiau nei 80 litu:))))))) tai pastbejau tik namo
grizes, nes daug produktu pirkau, todle prie kasos tiesiog nebuvo laiko
ziureti kas ir kaip. bet nulekus i praduotuve aiskintis, pinigus grazino.
nieko sau tokia klaida sakyciau, ar nea?:)...