Tema: Re: Smalsu, kodel per TV pornolaidas slepia vyru "rabarbarus"?
Autorius: Fred
Data: 2010-07-16 21:23:24
    Na aisku ...
    O va logiskas klausimas kyla, jei rabarbarai uzdrausti rodyt, kodel moteriskieji rabarbarai neuzdrausti?

On 2010-07-16 19:35, Fred wrote:
> Man atrodo, filmuotojams simtakart lengviau filmuot taip, kad viskas matytusi, nei specialiai ieskot vietu, is kur nesimato, ar prasyt pornoaktoriu taip vaidint, kad irgi nesimatytu. Lisnas vargas, ko tais as nemanau, jog del ziurinciu vyru butu specialiai maskuojami rabarbarai. Kazkokie istatymai yra, niekaip kitaip.

Niekas nieko neslepia, filmuojama iškart keliomis kameromis, o filmas
(-ai) sumontuojami taip, kaip reikia, kad pasiekti norimą filmo
reitingą. T.y. tas pats filmas vienaip sumontuotas rodomas per TV kaip
erotika ir visai kitaip jį gali rast spec. video nuomoje kaip porno.

Kodėl slepiamas būtent vyriškas "rabarbaras" Lietuvos teisės norminiuose
aktuose gali ir nerast, nes studijos nemontuoja specialios filmo
versijos Lietuvai. Padaroma taip, kad būtų tinkamas visam regionui, tad
jei kokioje Lenkijoje ar Mozambike rabarbarai uždrausti, tai nematai jų
ir Lietuvoje.