Tema: Re: Smalsu, kodel per TV pornolaidas slepia vyru "rabarbarus"?
Autorius: marijonas
Data: 2010-07-16 16:21:40
yra gi kazkokia komisija, kuri sedi ir visa diena ziuri pornuchas. darbas
toks. jeigu gerai - nykscius i virsu. t.y. staciai. jeigu blogai - nykscius
zemyn. ten surenka po atstova is zurnalistu, kunigu, seniunijos, mokyklu ir
dar is kazkur. tai vat jie ziuri ir sprendzia - tas pats rabarbaras gali
buti ir porno (jei stacias), o gali buti ir menas (jei kabo prancuzu filme).
o gali buti ir pazintinis mokslas, jei per diskovery rodo. o gali buti porno
ir be rabarbaro.
tai cia pas mus, o pas amerikonus (nes jie buki) tai viskas labai aprasyta
taisyklemis - tas galima, anas negalima. pvz jei mergaite ten kazka kutenasi
sau, tai turi matytis visi pirstai kitaip bus porno ir negalima viesai
transliuoti. ir panasiai.