Tema: Re: Smalsu, kodel per TV pornolaidas slepia vyru "rabarbarus"?
Autorius: Fred
Data: 2010-07-16 00:30:24
    Nu va isijungiau dabar kazkoki SPICE, kamera tiesiog moteriai i p@ze sukisa ... Kazkokie kiti kanalai, kuriu pavadinimu jau nebepamenu, irgi rodydavo tai, bet vyro "sliekas" visuomet slepiamas nuo kameru.
    Ganetinai juokinga, kai mokslines gamtos laidos irgi uztusuoja gyvunu patinu pimpalus, kai rodo.
    Gal cia tikrai yra kazkokie aspektai, tipo net ir sekso kanalui tai jau pernelyg vulgaru?