Tema: Re: drasiuju keliai - tesiam toliau
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-06-08 06:53:50

> Leido todel, kad:
> 1) Usas norejo susipazhinti;
> 2) Prokurorei motyvas – nu Usas ne shestiorke shiaip jau, kodel gi ne, jei geras zhmogus grazhiai paprasho.

Tai reiskia prie Vncku dar prie neklano dalyviu irashom ir prokuorore.
Nes kad prokurore ir Usas durniai tu man sunkiai irodysi. Ir dabar
ziurim ka turim. Patenka pas ta prokurore byla. Byloje parasyta, kad
itariamajam atsisakyta leisti susipazinti su byla, taciau ji nori
isiteikt kazkokiam visuomeniniam padejejui, kuri nei kas mate nei
girdejo. OK - leido, supazindino. Grizta ish mokymu byla vedanti
prokurore. Ir randa byloje dokumentus arba kitus faktus, kad Usas su
byla susipazino. Nu ant kiek reikia buti tupu ?!?! Kiekvienas Usas
supranta, kad zinoti byloje esancia medziaga ir apie tai tyleti (ypac,
kai tau neleidziama susipazinti), itariamajam yra 1000 kartu geriau, nei
apie tai garsiai rekaut. IMHO vel elementarus mielkas pofigizmas ir
jokie ne klanai.

> Ash Linai prisimenu tamstos pasakojima kaip ten buvo tavo jaunystej kazhkas ir tevukas nusijeme pagonus, nu ok, pagarba tevukui.
> Yra zhmoniu, turinciu isitikinimus, mylinciu ir gerbianciu savo darba, bet deja ju nera dauguma, o kad visi tokie butu – utopija.

Kad dirba tinginiai ir nemokantys ar atzagariai - dar ne klano pozymis.
Klanas - myzniu galvose, kuriems tai pateisinimas savo nesekmems - va
ash teisus, ash galiu, bet tik man neleido. O kas neleido? Nu jeigu jau
ash toks kietas, tai tas kur neleido negali buti kas nors paprasto.
Reiskia - klanas.