Tema: Re: drasiuju keliai - tesiam toliau
Autorius: Tomas
Data: 2010-06-07 21:50:36
Shita pati.... Civinskaite buvo atleista uzh tai, kad vilkino Kedzhio skundu nagrinejima, del ko tas pasiuto. Ir Usas itariamuoju but negalejo, nes itariamuoju patapo tik po viso shaudymo, ir kai Civinskaite buvo atleista. Tai kaip jis galejo susipazhint su medzhiaga tuomet...? Gal ash irgi galeciau susipazhint su visa kokio nors tyrimo medzhiaga...? Ir koks jam ishvis pontas dometis, kai jam niekas jokiu itarimu / kaltinimu nepateikia, jis gi toks nekaltas visas, v bielom palto...?