Tema: Re: Kaip kovoti su girtu ir agresyviu asmeniu?
Autorius: Romas Z.
Data: 2010-05-18 22:18:34
"System" <vytautas.butkus@gmail.com> wrote in message news:hss9aq$8hg$1@trimpas.omnitel.net...
>O kas tada yra puolimas? Ar man reikia sulaukti kol trenks per galva, ar
> pamacius jog kyla ranka galiu jau gintis?

Priklauso nuo advokato iškalbingumo.

Suprask, kad viskas priklauso nuo aplinkybių. Jei tu sveri 120 kg ir turi juodą diržą, o agresyvus asmuo yra 11 metų amžiaus alaus įkalusi neįgali paauglė, kuri kėlė ranką norėdama pasitaisyti ant akių krentančią grifką, tai viertuškė jai į galvą nebūtų būtinoji gintis.

Iš teismų praktikos, kiek pamenu, tai išteisino senuką nušovusį net rankos nespėjusį pakelti girtą gezą, kuris su draugais išlipo kartu su juo jo stotelėje grasindamas jam suskaldyti kaukolę.