Tema: Re: Kaip kovoti su girtu ir agresyviu asmeniu?
Autorius: Feniksas
Data: 2010-05-18 15:06:15
nu matai, mano paskutiniu atveju tai tai ar taip vakars sushiktas buvo, nes pats kraujais uzpuoliko apsitaskiau, reikejo eit ieskot kur nusipraust, galvot ar tas lochas atsigaus, ieskot vandens, pilt jam ant makaules, nervintis, kad nenustiptu kol greituske atvaziuos, visalaik puse akies stebint ar sebrai jo nesmeigs ko nors i nugara. tiesa, is inercijos nei vieno smugio nesudaviau, vieta viesa buvo prie Kotrynos baznycios. ir dar durniausia, kad is aplinkui "budulio" lygio gezai pradejo rinktis, tipo machanke buvo, zjb cia ir mes gal dar pasimushim! tai tik greituske atvaziavo ta pacia minute pasiploviau, ziopliu ten jau daug buvo, niekas net nepastebejo.
tai tikrai gerai, kad paskambinau 112, o vat zajavos nerasiau, nors galejau, tik patruliams palikau numeri (su jais uz keliu simtu metru susitikau)
o ejau tiesiog  i pasimatyma... aisku nuotaika susigadino ir mergicai ispudzio nepalikau :(((
jei butu norejes - butu uztampes su zajavom mane. patruliai nudziugino kai pranese, kad jis gyvas, atpumpavo ir i ligonine neguldys.