Tema: Re: Kaip kovoti su girtu ir agresyviu asmeniu?
Autorius: Bronco
Data: 2010-05-18 18:07:32
On 2010-05-18 13:24, ukw wrote:

> taip atsitiko, kad mano pirmas smugis buvo efektyvus,

būtinoji gintis

>paskui jau padauziau ji ish inercijos.

būtinosios ginties ribų peržengimas (pats pripažįsti, jog jau nebuvo
reikalo daužyti)

> nubego ir pasiskunde i policija. mane ilgokai tampe. galu gale, nerado mano veiksmuose nusikaltimo sudeties ir byla i teisma nenuvaziavo.
>
> taip kad, bukite atsargus grazos duodami.

nepranešei policijai, įvykis neužfiksuotas. Būtinoji gintis - teisinis
faktas, jį reikia fiksuoti, kitaip tai paprastos muštynės viešoje
vietoje ir ten jau reikia po to aiškintis kas kaltas, o kas ne. Trumpiau
tariant, problemas sau sukūrei pats. Visada, kas be atsitiktų, kai
padaroma bent kokios formos žala ar yra įtarimas, jog ji gali atsirasti
vėliau, visada reikia įvykį fiksuoti. Ypač, jei esi nekaltas. Pvz.
važiuoji lėtai auto, kažkoks vaikas trenkiasi į tavo auto su riedučiais,
dviračiu ar pan.., nukrenta, pašoka, nubėga. Tu apžiūri auto, nieko
blogio nematyti, vaikas irgi nesiskundė, nubėgo lyg ir nesusižalojęs.
Lyg ir nėra pagrindo kelt bangų, ane? Bet ne, reikia kviesti policiją,
fiksuoti įvykį, prašyti liudininkų parodymų, nes kitaip ši situacija
gali atsisukti prieš tave. Vaikas vakare gal numirs dėl vidinio
kraujavimo, tėvai ir policija ims ieškoti kaltų, ras tave.