Tema: Re: Kaip kovoti su girtu ir agresyviu asmeniu?
Autorius: ukw
Data: 2010-05-18 14:24:06
nu vat buvo ir man kazkada panasus atvejis.
gatvej prisikabino. panasus i narkimana.
kai pinigu nedaviau, pagrasino kad papjaus ir uzhsimojo.
taip atsitiko, kad mano pirmas smugis buvo efektyvus, paskui jau padauziau ji ish inercijos.

nubego ir pasiskunde i policija. mane ilgokai tampe. galu gale, nerado mano veiksmuose nusikaltimo sudeties ir byla i teisma nenuvaziavo.

taip kad, bukite atsargus grazos duodami.