Tema: Re: Atlyginimo mazinimas nr.2
Autorius: Johnas
Data: 2009-02-04 10:39:58
Dėl 1.75 etato - iš esmės nėra tokios sąvokos, kaip etatas, tačiau bent prieš metus galiojančiame kodekse buvo tam tikros ribos, kiek galima dirbti, ir kiek galima ilsėtis.

Mano silpnos atminties įtikinimu, maksimum 12 valandų per dieną galima dirbti. T.y., jei 8 val laikysime "etat" - tai 1.5etato max.

Jei užginčys kas nors - eisiu skaityti ofecelaus dokumento :)
J.