Tema: Re: mokeschiai
Autorius: ROOTS
Data: 2009-02-04 01:53:06
o kam dovanot? palauk galu gale tuos 3 metus, ar yra kazkokios kitos priezastys skubet?
jei baiminiesi pvz del tevo mirties, tai tegu paraso testamenta.
O siaip pasiskambink i VMI ir uzduok klausima, taip pat galima uzduot internetu artai tel, o atsakyma gaut pastu. Galima netgi prasyt susitikimo ir kad tau isaiskintu i akis :)