Tema: Re: mokeschiai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-02-02 13:03:33
Šita nuostata kiek supratau panaikinta ir priimta tokia, kurios niekas
nesupranta:

GPM
Neapmokestinamosios pajamos yra šios:
53)  pajamos,  gautos  pardavus  ar kitaip perleidus nuosavybėn Europos
ekonominės  erdvės  valstybėje  esantį  gyvenamąjį būstą (įskaitant
priskirtą  žemę), jeigu jame pastaruosius 2 metus iki pardavimo   ar
kitokio  perleidimo  nuosavybėn  buvo  gyventojo gyvenamoji vieta,
deklaruota teisės aktų nustatyta tvarka;
54)  pardavus ar kitaip perleidus nuosavybėn Europos ekonominės erdvės
valstybėje  esantį  gyvenamąjį būstą (įskaitant priskirtą žemę), kuriame
gyventojo gyvenamoji vieta, deklaruota teisės aktų nustatyta  tvarka,  buvo
trumpesnį  negu  šios  dalies 53 punkte nurodytą laiką, gautos pajamos,
kurios per vienus metus nuo tokio būsto pardavimo ar kitokio perleidimo
nuosavybėn yra panaudojamos kito  Europos  ekonominės  erdvės  valstybėje
esančio gyvenamojo būsto, kuriame gyventojas teisės aktų nustatyta tvarka
deklaruoja gyvenamąją vietą, įsigijimui.

Atsizvelgiant i pastabas del mano keikimosi, nuomones apie sia nuostata bei
jos autorius siame poste nerašysiu.