Tema: Re: mokeschiai
Autorius: iNika
Data: 2009-02-03 07:25:07
ROOTS rašė:
> Budavo daroma taip, kad isvengt mokesciu:
> Isigijamas bustas uz Xlt
> Neislaikius buto 3 metus dovanojamas butas dukrai ir jo metu yra ivertinamas x+y lt. Mokesciu nereikia jokiu moket.
> Tada dukra parduoda buta uz x+y+z lt, Sumokami mokesciai nuo z lt. z dazniausiai budavo mizernai maza suma artejanti link 0.
> VMI sukciu gaudytojai tokia sistemele pastebeje perprato ir iskart atsekdavo ir bausdavo uz vengima moket mokescius: bauda plius mokesciai nuo y+z, nes jei  isigijes busta uz xlt butu neislaukes 3 metu ir pardaves uz  x+y lt, moketu mokescius nuo y lt.
> [...]

emmm... esme tame, kad to buto nesiruosiu parduot, ruosiuosi jame gyvent
tiesiog:) taip kad pinigai cia isviso nefiguruoja. tevas gavo buta
paveldejimo budu is savo mamos, o man ruosiasi dovanot nesulaukes 3-ju
metu... tai ir klausiu ar neprikibs kas ar nereiks moket 15 proc. vertes
ir t.t.t. nes kazkokias kalbas, kad ruosiasi apmokestint dovanojima,
girdejau