Tema: Re: Ką geriau formint esant mašinos apgadinimui, p
Autorius: Johnas
Data: 2009-01-26 16:06:18
Ir dar atrodo būtina polkicijos pažyma apie įvykį.
Jei kaltininko nežinai, tai turėjo būti maždaug taip: "Pastačiau kieme, atsikeliu ryte - apdaužyta".

O jei po įvykio policijos nekvietėt - už ką casco mokės???

Jei pats apgadinai - tada casco padengs, bet vėlgi reikia pažymos iš policijos, kas "važiavai, išdygo stulpas, trenkeisi į jį šonu, etc."
Policijos dalyvavimas nebūtinas tik tada, kai dalyviai aiškūs, ir visos šalys sutaria, kas kaltas.