Tema: Re: Ką geriau formint esant mašinos apgadinimui, privalomąjį mašinos draudimą ar kasko?
Autorius: LB
Data: 2009-01-26 15:07:45
tavo situacijoj esu buves ir patikejau ant zodzio 1200 Lt - man remontui.
sutarem.
paskui paaiskejo, kad remiontas ne 1200, o 1600 Lt.
visi man sake - asile tu :)
na ka - paskaite zmogus serviso popierius, per sav. atidave tuos pinigus.
cia NE RKOMENDACIJA
spresk pati. is aprasymo - nera zmogus blogas...

LB