Tema: Re: Ką geriau formint esant mašinos apgadinimui, privalomąjį mašinos draudimą ar kasko?
Autorius: Sele
Data: 2009-01-26 10:29:55
Atvažiavo, užpildėm deklaracija, sutiko, kad kaltas. Neturėdama po ranka
kasko draudimo, į deklaraciją įrašiau privalomo draudimo Nr. Nors tai
nesvarbu jeigu mokės jo, lietuvos draudimas. Kiek suprantu, aš jau nebegaliu
rinktis kasko ar privalomą draudimą? Mano kasko nenorės mokėti tai, ką
turėtu apmokėti kaltininko Lietuvos draudimas? Nebent nerodyčiau
deklaracijos ir sekčiau pasakas apie iš po nakties rastą aplankstytą mašiną?