Tema: Re: Ką geriau formint esant mašinos apgadinimui, p
Autorius: Johnas
Data: 2009-01-26 15:09:47
Nematau didelio skirtumo iš JO pusės.
Net jei tavo CASCO tau padengs remontą, tai bendrovė vistiek norės išsireikalauti patirtą žalą iš to kaltininko.
Tavo CASCO neturi pabrangti, nes nematau tam priežasčių. Jei dengtų tavo TPCAD draudikas, tai tada tavo įmokos už tavo civilinę atsakomybę brangtų.

Taigi, ar tu remontuosies per jo "buvusią" bendrovę, ar per savo casco - žmogelis vistiek pilnai padengs tavo remonto išlaidas.
Tu tokiu atveju jausiesi rimčiau, be jokių garažinių urlaganų kreivarankų, o jis sumokės tiek, kiek sumokėtų, jei tu rimtoje firmoje tvarkytumeisi.
Na, gal dar jis kažkokias baudas pamokėtų, bet jos nemanau, kad tūkstantinės būtų.

Tau spręsti.
Aš jam paaiškinčiau, ir rinkčiausi oficialųjį sprendimą.

Johnas