Tema: Re: iskaitine avarija ir civ.draudimas
Autorius: BigM
Data: 2010-02-20 11:24:49
Apie ką aš ir rašiau "arba sulaužys riešą/pirštą/piršus, jei ranka nuslys į
vidinę vairo pusę..."

bet pirštus paminėjau tuo atveju, jei teisingai supratau Jr pasiūlymą, kai
nykštys "žiūri" ne į vairo vidų, o į išorę (t.y. nykštys gaunasi beveik
priglaustas prie smiliaus). Tokiu atveju neišvengiamai riešas po tiesiąja
remiasi į vairą.