Tema: Re: iskaitine avarija ir civ.draudimas
Autorius: BigM
Data: 2010-02-18 13:30:47
man yra užsifiksavę, kad lenktyninkai visgi ties 3 ir 9 valanda vairą laiko,
pats bandžiau man irgi kaip ir patogiau nei aukščiau laikyt. Vienas dalykas,
kad esant poreikiui staigų vairo pasukimą atlikt, tai priklausomai į kurią
pusę suki reikia, tai ta ranka atlieka pasukimą, o kita atlaisvina vairą.

bet čia grynai asmeniniai pastebėjimai ir išvedžiojimai nesigilinant į
profesionalų rekomendacijas kaip statistiniam vairuotojui geriau/saugiau
laikyti vairo baronką.