Tema: Re: iskaitine avarija ir civ.draudimas
Autorius: NicMC
Data: 2010-02-17 21:13:14
On 2010.02.17 15:55, Audrius wrote:
> Sveiki,
> tokia situacija, kad sudalyvavu tikrai lietuviskoje avarijoje, t.y. buvo du
> pagrindiniai keliai, is kuriu mano buvo tikrasis, t.y. mano kelyje stovi
> zenklas apibreziantis pagrindini kelia.....ko pasekoje nusilauziau pirsta,
> darbine auto neblogai sudauzyta, nedarbingumas jau ~ men. Milicijoje tai
> ivardino, kaip iskaitine avarija, uzvede byla ir ekspertu pagalba man
> nustate lengva kuno suzalojima(jei neklystu).
> Klausimas, ka reikia ruostis teismui, rinkti cekius is vaistiniu ir gydymo
> [...]

Tikrai lietuviška situacija. Tu dar samdyk įmonę, kad tau šikną
patrintų, nes su nulaužtu pirštu negali. Kūrvą samdyk dar, nes su
sulaužytu piršto dročint negali. Ir visus kvitukus į teismą.
O geriau susikišk tą nulaužtą pirštą šiknon, lietuvi tu jobanas. Gaidys
kūrva ir pydarastas, dalbajobas jabanutas, čmo neobrazovanoe.

P.S. Teko susiduri su įskaitinėm avarijom iš priešingos pusės....
Niekada taip nepasisakau, bet šitas pizdabliadskoe mudajobišče pramušė.
Treningas blet penkiajuostelis...