Tema: Re: iskaitine avarija ir civ.draudimas
Autorius: Yvl <chiornyj @ bumer.lt>
Data: 2010-02-17 16:30:12

"AB" <zaliukas13@gmail.com> wrote in message
news:hlgt9j$oti$1@trimpas.omnitel.net...
> Pirmiausia pradeti bendrauti su kitos puses draudimu. Rinkt reikia ne tik
> cekius, bet ir BUTINAI receptus. Taip pat turi kompensuoti skirtuma tarp
> Sodros ligos pasalpos ir atlyginimo, kuri butum gaves per ta pati
> laikotarpi.

bent man receptu neprireike... nors ir needziau as tu vaistu saujom...
kitaip tariant - kompensuoja negautas pajamas. kurias velgi turesi pagrysti
dokumentais. susirankiot pazymas is sodros, kiek tau ismokejo, beigi is
darbovietes, kiek gaudavai pries ivyki.
plius, jei ivykis ivyko darbo metu (pakeliui y/is darbo), Sodra pradziai
mokes 80%, kaip paprastos ligos atveju, ir tik po viskam gausi priemoka iki
100%
teismo jokio nebus, jei pripazintas ivykio kaltininkas su tavim susitaikys.
kaip taikysis - cia jau judvieju abieju reikalas. turek omeny, kad pagal
draudimo istatyma neturtine zala draudimas dengia iki 1000 EUR. uz pirsta
gautum nedaugiau 500 lt