Tema: Re: del bendriju
Autorius: Z.
Data: 2010-01-07 01:29:05
Ar gali dar siek tiek Linai pakomentuoti:

Pas mane atsikaitomame lapuke (kuriam nurodytas knygeles numeris) kas menesi
yra taip isdestytos eilutes (cia liepos men pavyzdys del tu kainu):

Apsildymas kWh (kaina 0.104517 Lt) (pas mane bute skaitliukai yra ant
radijatoriu kazkokie elektroniniai)
Cirkuliaciniai nuostoliai kv m. 1   kaina 0.00 Lt (pas mus gyvatuko nera)
Karstas vanduo kub m. kaina 15,75 Lt
Cirkuliacine siluma kiekis kazkoks 1 visada pastovus, o kaina 21,90 Lt
Siuksiu isvezimas 1butas kaina 12,20 LT
Eksploatavimo islaidos kv. m. (pagal kvadratura) kaina 0.5 Lt kas manenesi
gaunas mazdaug ~30 Lt
Bendruju patalpu apsvietimas 1 butas kaina 2.12 Lt

Visa tai susiveda i toki pavadinima: 8 eilute Kitos paslaugos ir nurodyta
susumuota suma tu auksciau esanciu eiluciu

Toliau zemiau pavadinimas:
Saltas vanduo: kub. m. kaina 4.15 Lt

Tai kaip suprantu:
sudarau sutarti atskirai su vilniaus energija del sildymo ir karsto vandens,
su vilniaus vandenimis sutarti del salto vandens?
O kaip del tu kitu eiluciu, kurioje ten isipaiso tie vadinami mokesciai
bendrijos pirmininkui?
Ar bendrija tures pateikti man pasiulyma kazkoki ir sutarti del tu kitu
paslaugu, ar patiekti kas visa tai atlieka ir as tada su jais atskirais
turesiu tartis?
Gal tiesiog isstoju is bendrijos sudarau tas sutartis del vandens ir
sildymo, o visa kita jau ne mano galvos skausmas? tipo bendrija tures
galvoti kaip cia mane apmokestinus pvz uz namo prieziura, bendras patalpas
laiptine, valymus ir t.t.?
Kiek zinau, laiptines valo kazkokia moteriske pasamdyta, zole pjauna irgi
kazkas pasamdytas, visokius ten rusyje fokusus su silumos reguliavimas
atlieka bendrijos pasamdytas kazkoks fizinis asmuo, tipo ukvedys. siuksles
isveza jau kazkokia tai imone ir t.t.