Tema: Re: del bendriju
Autorius: Z.
Data: 2010-01-04 23:31:03
na buhaltere pazadejo uz 10 dienu pateikti popierius, bet jau ji ta dare
pries pora savaiciu, tik "truko" popieriu, dabar vel ju gali "trukti".
Mane domina ka cia padarius greiciau, nes laikas eina, kaip priversti
pateikti visa pilna finansine ataskaita, jei bendrijos pirmininke su
buhaltere "pamirsta" popieriu paimti i susirinkima?
Kaip dar galima efektyviai viska issiaiskinti kaip ten buvo vedama viskas.
tikriausiai belieka i teisma paduoti bendrijos pirmininke su buhaltere nes
nepateikia visu reikiamu dokumentu revizoriams per numatytas istatymu 5
dienas?

Tai dabar ir bus bandoma ta vekseli uzgincyti teismo budu, kaip neteisetai
pasirasyta.
Todel ir ieskom kazko kas is teisines puses galetu padeti.

Ir dar tas niuansas, o narys atsisako bendrijos narystes? kaip ten tie visi
reikalai tada :)?
Kaip mokami mokesciai ir pan. ir uz ka mokami ir ar tada jau pilietis buna
laisvas nuo bendru bendrijos skolu, jei pats nieko neskolingas uz
komunalinius ir sildymus bei vandeni?

Beje kai antstoliai isiesko is bendrijos, is ko jie konkreciai bando ieskoti
pinigu? ar gali tiesiogiai arestuoti bendrijos nario saskaita ar turta ir
nusiskaityti kiek jiem reikia? ar tai liecia tik pacios bendrijos bendra
saskiata ir bendra turta (pvz laiptine :)