Tema: Re: del turto dalybu po vestuviu
Autorius: Gintas
Data: 2009-12-30 18:24:33
nezinau kiek teisingai mane informavo-taciau bajeris atseit buvo toks-sutuoktinis , budamas santuokoje pasieme paskola ir nusipirko buta.Neuzilgo ivykus skyrybos, teisme (atseit) pradejo aisket-nors jis ir irode, kad butas pirktas grynai is jo lesu-svarstoma taip:

1) nupirkus buta-jis kainavo 100tuks, pripazistama-lesos vieno sutuoktinio, jam jos ir tenka
2)  taciau, kadangi butas skyrybu metu jau kainuoja 200 klt (to niekas negincija), zmonai turi tekti pelno dalis nuo pabrangusio buto, nes jis santuokos metu isigytas.

Atseit zmona teoriskai gali pretenduoti i 50 tuks ismoka, taikos sutartimi suvo sudereta 30klt, tiek jai is ismoketa uz puse metu seimyninio gyvenimo, vien todel kad per ta laikotarpi tiek pabrango butai.

Kazin ar taip imanoma?