Tema: Re: del turto dalybu po vestuviu
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-30 11:15:10
Del sventos ramybes reikia nurodyti, kad namas asmenine nuosavybe, pirktas
uz lesas, gavus pardavus asmenini vieno ish sutuoktiniu turta. Daznai tai
daroma, pavyzdziui,kai vienas sutuoktinis perka nekilnojama turta ish
paveldetu arba dovanai gauti pingu. Tiksliau daznai buna maziau problemu,
kai tai padaroma, o padaroma tai nevisada.