Tema: Re: Programines iragnos perpardavimas
Autorius: Laimis
Data: 2009-10-16 14:55:08
Romas Z. rašė:
> Nu tai blin aš to ir neginčiju. Kiek pamenu, klausimas buvo, ar tai
> automatiškai tampa tavo nuosavybe su kuria darai ką nori + dar kažkokie
> marazmai apie instaliavimasi paspaudus "I don't agree".

http://techdirt.com/articles/20080522/0016171201.shtml

Na ir tai, kad Vokietijoje, pavyzdžiui, (iš)aiškinama, kad EULA
neįsigalioja pirkėjui pirkimo-pardavimo metu (po jo), mat ji turėtų būti
išskirtinai pasirašyta (su ja sutikta) prieš pirkimą, tad ir perparduoti
lyg ir legalu (nes EULA negalioja). O jei perparduoti legalu, tai gal ir
pirkti iš perpardavėjo yra legalu? Arba galbūt legalu ar saugu (šiuo
aspektu) pirkti iš vokiškojo ebay ar pačioje Vokietijoje...?
Bet kokiu atveju įvairių EULA nuostatų enforcement yra gana ginčytinas
klausimas įvairiose šalyse ir įvairiais aspektais; daug kas priklauso
nuo teismų sprendimų, vartotojų teises ginančių institutų aktyvyumo.

http://superuser.com/questions/30940/is-an-eula-enforceable
http://en.wikipedia.org/wiki/Software%5Flicense%5Fagreement#Enforceability

http://www.eff.org/wp/dangerous-terms-users-guide-eulas