Tema: Re: Programines iragnos perpardavimas
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-10-16 13:38:28
.... kurią, inter alia, sudaro penkios licencijos naudotis Windows'ais ir penkios licencijos naudotis Office'u, kurių
kiekviena turi savo intelektinės nuosavybės apsaugos režimą.

Manai mokykla galėtų parduoti lengvatine tvarka įsigytus Windows'us ir Office'us kokiai Šaraškino kontorai už savo
sugalvotą kainą?