Tema: Re: dėl motinystės pašalpų
Autorius: KEdas
Data: 2009-08-12 21:38:29
70005 rašė:
> "Linas Petkevicius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message
>
> Nepatikrinęs nesužinosi, ar sandoris atitinka šiuos kriterijus. Jei
> jūsų atitinka - puiku. Bet neteisėtus ir neteisingus reikia naikinti,
> o kaltininkus - bausti. Jei tėvai neįskiepijo sąžinės.

Kaip tu įsivaizduoji patikrinimą Lino paminėtu atveju? Teismas nuspręs
ar buvo verta darbuotojai pakelti atlyginimą? :)
Aš iškart po įstatymo priėmimo piktinausi, kad pašalpos skaičiavimo
pagrindas yra smarkiai per trumpas (3 mėn), ir yra akivaizdi paskata
pasididinti atlyginimą. :(

P.S. Mano žmona gauna didelę „pašalpą“.