Tema: Re: dėl motinystės pašalpų
Autorius: Remi
Data: 2009-08-11 15:21:59
Nematau jokios logikos, kai baudžiamos mamos, o ne valdininkai, kurie sukūrė
tokį kvailą įstatymą (ir turbūt gavo nemenkas algas už kūrybą) ir  taikė jį
net kelis metus nematydami problemos. Juk net ligos pašalpas Sodra
skaičiuoja kitaip, kodėl nebuvo panaudota ta pati tvarka?
Dabar įsivaizduokim, koks genijus išmąstys, o Seimas priims  kitą įstatymą:
kiekvienam mintinai išmokusiam Maironio eilių, skirti po 100 Lt išmoką už
tautiškumo puoselėjimą.  Suprantama, tauta puls masiškai kalti eiles,
biudžete atsiras vis auganti nauja skylė, ir ką tada kaltinti ir gaudyti -
tuos kurie mokosi eilėraščių, ar vis dėlto genijus valdininkus?